Får ju inte glömma ..

Att berätta om piercingen !

Nu har vi båda två ( som driver denna bloggen ;P ) varit och piercat oss minsann ;D
eller ja, i torsdags hehe :)

Så numera har vi varsin stav med en kula på vardera sida i klitoriskappan ! ;) Sexigt värre!

Men nu är det ju då som så att man inte får ha sex eller få kroppsvätskor på det stället dem närmasta 2 veckorna ;P
eller man fick ju lov att ha sex om man körde doggystyle hehe, så ja kan mkt väl tänka mig att kompisen min har utövat det i helgen, eftersom det va det enda sexuella man fick utöva haha ;P

För min del blir det inga problem att hålla mig ifrån sexet, även om det är ofrivilligt hehe ! Eftersom jag är singel :)

Men efter dem här 2 veckorna så ska ja minsann ha mitt också ! då jävlar säger jag bara ;D haha,
Jag som har gått runt och varit konstant kåt i 1 vecka blir ju inte mindre kåt nu hehe!

Men så är det alltid när man inte får göra ngt, då vill man bara det ännu mera, om ni bara visste ;) ^^



Vilka är ni som läser bloggen egentligen ? :) Hade varit kul att veta!
Och är där något som ni vill veta om oss kanske ? :)

Släng iväg ett mail till [email protected] eller skriv en kommentar ! :)


/ Xo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0