inte så rosenrött trots allt.

Once upon a time, ja hade fyllt 15 några månader tidigare. Min första pojkvän och jag befann oss hemma hos hans pappa, hans föräldrar åkte iväg och vi såg vår chans!

Oskuld var jag och visste nog inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, han hade väl haft någon innan mig men ja tänkte inte mycket mer på det.

I hans gamla pojkrum, i en 90;säng och sned tak. En del kyssar och tafsande får jag väl nästan säga, mycket fummel och lite action.

Kyssar här, bröst där, min hand runt hans kuk.

Kläderna var nästan av, han hade silkes boxershorts med Disney - tryck på. För att vara 16 så tror jag nog att han hade en stor kuk, åtminstone såg den stor ut.

Precis när han ska till att trycka in den så skriker hans pappa i trappen att dem är hemma med maten.

Vi suckade båda två, men klädde på oss.

Vi gav oss på ett nytt försök efter det, inte helt smärtfritt, i ett gammalt sunkigt pojkrum med gula fläckar i taket, ja de va sagge.

Så blev jag av med min oskuld, mysigt va??

/ xo,


Kommentarer
Postat av: Erika

Alltså, Fläckarna i taket var ju rätt svinigt..

2009-02-11 @ 19:00:56
Postat av: xo,

haha ja lagom snuskigt !

2009-02-11 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0