Knulla mig förfan istället för att sitta vid datorn!

Sex..

Vad betyder själva sexlivet i ett förhållande?

Jag har aldrig trott mig själv så ytlig att det skulle spela någon roll.

Men nu när det har kommit till kritan då sexet börjar avta mer o mer..

Själv e jag full av lust o undrar vad fan han håller på med när han hellre sitter vid datorn än att sätta på mig.

Och det är som om att hela jag blir mindre och mindre och fulare och fulare. Trots att jag är en ung och jävligt eftertraktad brud.

Men jag antar att det e hans lost då jag mer och mer börjar se mig om efter annat.

Är det inte konstig i alla fall. Att så mycket annat försvinner när man förlorar passionen, sensualiteten och sexet.. ?

 


 

Har ni varit med om samma sak?

Vad betyder sex för dig i förhållande?

Vad skulle du göra i ett förhållande där sexet börjat tyna?


Kommentarer
Postat av: Lillabi

Sex i ett förhållande är väldigt viktigt, dels för att få passionen mellan varandra och visa mer närhet och kärleken. Jag skulle inte klara av ifall killen skulle föredra att sitta vid tvn eller datorn istället för att ha sex, hände det för ofta så skulle jag ta upp det med honom och håller han inte med så synd om honom, då är han inte värd mig för det tänker jag inte utsätta mig själv för, att bli utbytt mot någon elektroniksak!

2009-02-11 @ 13:21:15
Postat av: svar till Lillabi

Absolut. Det är tunga grejer.

Fortsätter han blir han väl själv ersatt av en aldeles speciell elektroniksak själv ;)

2009-02-11 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0