Oskulden

Min sexdebut började när jag var ung och fräsh 14åring.

Jävligt missfärgad blondering och fult kladdigt smink.

Oplockade ögonbryn och disneyfigurer på kläderna.

Med en äldre kille som fortfarande hade disneyfigurer på sina påslakan trots han hade egen bil.

Jag förlorade min oskuld till melodifestivalen.

Ja, det gjorde jag.

Jag kommer inte ihåg vilka låtar som spelades. Men jag kommer ihåg hans varma snopp i min hand i ett dåligt försök att försöka runka av honom.

Jag kommer inte ihåg hur han luktade men jag kommer ihåg att hans sperma var väldigt äcklig och grötig.

Och jag kommer ihåg att han var en kille med dålig hygien för han hade ofta flensost på staken. Trots mina försök till att övertala honom att duscha.

Han var inte kär i mig och jag dög inte mer än i krig.

Men vi var tillsammans i nästan ett år ändå.

Och vi hade sex många fler gånger än den där första.

När schlagern dunkade i bakgrunden och jag desperat försökte behålla tröjan på.

 


Vill du dela med dig om din sexdebut här på bloggen? 

 

Skicka ett mail till: [email protected]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0